teman pengganti versi 2


Teman pengganti ….(wait2 ni bkn lgu black ker .. lgu black x ada kaitan dgn entri aku hari ini )
 Tetapi aku nk citer psl teman pengganti aku ,, dia bkn boyfriend aku ..tpi dia adlh ciri2nya spt berikut …

Putih ..
Hensem…
Pandai bergurau ..
Suka cuit2 aku ,,kdg2 terkejut aku dibuatnya
Bdnnya montel ,, ada belang dn tompok harimau di bdn ..suka pnjt pokok dn suka buat aku nk cubit je dio …
Nama diberi comel ,, sometime I call it emel,mel,emelda(suke2 hati jer aku ni kn… )

Dialh teman pengganti setelah amat furqan telah balik ke sabah …
Dia lahir thn lps ,, dan aku rasa dia adlh cucu kpd kucing kesygn aku iaitu castelo .. why i said that ..kerana kecomelan ,belang di bdn ,suka bergurau ,kuat mkn sebiji mcm castelo.. comel lahir pd thn lps dn x slh aku mungkin umurnya dh cecah 1 thn (memandai je aku ni )

                  lebih kurg cmnilh rupe comel ,, ni atuk dio .. tp comel ade 3 wrna
                   putih +hitam+perang+belang harimau +mata buntang 

Perkara yg aku suka tentang dia
Comel … suka sengetkn kepala jika org pandang dio pun sengetkan kepala( pandai kn ni membuatkn aku jatuh hati nk ambil dio sbg kwn aku )

Suka pnjt pokok ( bila nk turun mulalah nk buat muka comel,,cuak lh tu
Dia pandai menjerit kuat2 sbb dio nk oooookkkk (bkn nk wt benda tu yer ,,dio ni muda lagi ,, dio nk buang air besar )

Suka teman mak aq di rumah .. bila mak aku pergi cabut rumput dkt luar , dio pun  pergi  temnkn mk aku .. bila mak aku masuk dio pun masuk rumah (prihatin kn dio ni )pandaikn dio ni biasalh kn kucing spe ?? kucing aku...(ada unsur riak di sini x boleh x boleh hehe )


1 comment: