azam thn 2013


Azam baru thn 2013 ….

Nk ubah perangai aku yg negative …
Ingin msuk universiti dgn kos yg disukai ,, aamiin (uia,unisza dn kalau ada rezeki mgkn ke luar Negara ,, insyaallah )

Nk aktifkn diri dlm sukan,, pergaulan ..
Nk dpt kptsn 4 flat kt u
Nk bls jasa ibu bapa dgn bljr bersungguh2 (jgn bercinta mse bljr kt u ,, ni psnn drpd ibu aku ,,bercinta lps habis bljr )

Ingin kejar cita2 aku iaitu
  Akauntan /juruaudit ( entah npe skrg aku minat sgt bidg akaun ni )
  Peguam syariah         (aku pun mint bdg undg2 ni )
  Peguam sivil             ( ni pun minat tiba2 dtg ,, tp ni bhy sikit sbb byk  
                                                 Konflik /ragam ada kes tu brthn2 lme x sudah2
                                       Dn ada jgk kes peguam dibunuh sbb x
                                       menangkn kes org )berat nih …

pensyarah               (aku pun ada minat  nk mengjr kos akaun,, sejrh,,ekonomi)

nkserlahkan  bakat terpendam dan nk cungkil kebolehan aku trhdp perkara lain

jgn lupa laksanakn perintah allah dn tinggalkn larangannya…
nk kuruskan bdn ( bdn aku dh gemuk sejak dh tmt sekolah ni naik mendadak )

nk tinggi… (dh berbotol2 calcium aku mkn tp entahlh ,, aku tgk adik aku je yg tinggi tp  aku tetap kemetot )


                                         
 
                                                                 

3 comments: