result spm will come out


Wah skrg dh masuk pertenghn bulan 3 …
Knp de dgn bulan 3 ?? result spm dijangka akan diumumkan pd 20/3/2013 … cepatkn masa berlalu ..tip tap tip tap dh bulan 3 tip top tap  dh masuk universiti .. bulan 6 merupakan tarikh kemasukan ke universiti(ipta) bg lepasan spm …

Apa perasaan korang sekarang ?? entahlah knpe perasaan aku biasa2 je skrg ..bkn nk riak … mgkn perasaan berdebar ,, takut .. cuak tu akan muncul ketika result spm diumumkn . aku berharap semuanya berjalan lancar aamiin .. dlm kiraan aku lgi seminggu je result spm akan keluar ..

Aku doakan kita semua dpt straight a++ lh kn … aamiinn .. semoga ramai budk2  drpd kelas 5F akan berduyun2 naik ke pentas mengambil result … mesti ibu bapa ,, cikgu akan bangga dn tertawa riang dn sedih gembira ..aamiin ,, semoga juga kita semua dpt universiti yg best2 lh kn spt uia ,, unisza,, usim .. insyaallah kalau result gempak .. kerajaan  akn kejar kita bkn kita kejar kerajaan .. sbbnya kita berpeluang dpt biasiswa (mcm sepupu aku keputusn hebat dn dpt biasiswa drpd upm tp mlgnya dio x dpt smbg beljr ats sebab2 tertentu )

6 comments:

  1. ala..doakn aq skli.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. kn aku tulis kt situ kita semua .... mksdnya ko trmsuklh skli ok ...

    ReplyDelete
  3. amin ya rabbalamin, sayangnya sepupu ko

    ReplyDelete
  4. tu lh fatin ,, dio x de ic .. mgkin bukn rezeki dio .. byk tu biasiswa ditwrkn rm 80,000
    spe nk bgi kn ...

    ReplyDelete
  5. tak de ic? maksud ko ic die hilang ke?

    ReplyDelete
  6. bkn hilng ,, tika dio x de ic sbb bkn warganegara ..
    kalo dulu sek mengh de org dlm tolg msukkn dio sek

    ReplyDelete